Demana als treballadors que pressionen l’empresa en aquest sentit per poder tancar un acord que beneficie a totes les parts implicades i assegure la continuïtat de l’activitat

L’assemblea comarcal de Compromís, reunida el passat dimarts a Sagunt, aprovà un pronunciament en què commina l’empresa Lafarge-Holcim a tornar a la taula de negociació amb la Conselleria i l’Ajuntament de Sagunt, i demana als treballadors que pressionen l’empresa en aquest sentit per poder tancar un acord que beneficie a totes les parts implicades i assegure la continuïtat de l’activitat laboral.

Igualment, l’assemblea va aprovar una proposta que insta l’ajuntament de Sagunt a declarar tota la zona de Romeu com a Paratge Natural Municipal, de manera que s’eviten en un futur els intents d’ampliació de la pedrera Salt del Llop.

També es va decidir la celebració del congrés comarcal de Compromís el pròxim 1 de març a la població de Petrés. El portaveu comarcal, Lluís Alcaide, ressaltà la necessitat de renovar una executiva elegida fa quatre anys ja que, a causa de responsabilitats laborals i les noves responsablitats polítiques assumides per alguns dels seus membres després de les eleccions municipals, alguns dels seus membres no podien participar activament en les activitats habituals.