L’Equip de Govern, format per Compromís, Esquerra Unida i ADN-Morvedre, ha arribat a un acord amb el PSPV-PSOE que va permetre en un ple extraordinari ahir a la vesprada aprovar els pressupostos municipals de 2017, que se situen en els 73’3 milions d’euros. Amb els vots en contra de tota l’oposició, PP, IP i C’s, es tracta del primer pressupost que s’aprova des de 2009 i ha suposat que Sagunt deixa de ser l’únic municipi d’Espanya que tenia els comptes prorrogats des de fa tant de temps. A més, l’aprovació de hui permetrà iniciar 2017 amb el nou pressupost, un fet que és excepcional a pesar que ho marca la llei.

Les partides més importants es destinaran a despeses corrents en béns i serveis (26,9 milions); despeses de personal (23,9 milions d’euros); inversions (11,6 milions); transferències corrents (transferències al Consell Agrari i a associacions; entitats culturals, esportives, etc. 5,2 milions) i a deute públic (515.300 euros).