#MalamentAnemSi

No prioritzem les necessitats.
No rescatem a les persones.
No fem força per a defendre els interessos dels giletans i giletanes No cuidem el nostre medi ambient.

No respectem els acords municipals i incomplim el termini de convocatòria dels plens ordinaris, l’últim dijous de cada mes o que es canvie en un pròxim ple No es pengen a la web de l’Ajuntament les actes dels plens de 2017, només apareix fins al 2016.

No complim la Llei 19/2013 del 9 de desembre de Transparència, Accés a la informa-ció Publica i Bon Govern. No posem en marxa ja el “Portal de Transparència”.

No adeqüem les zones pendents d’urbanitzar, almenys amb els serveis mínims No reduïm el deute Municipal i deixa de créixer.

No responem a les instàncies presentades per les ciutadanes i ciutadans, en temps i forma. No es resolen els expedients de forma àgil.

No tenim unes festes sostenibles i participatives
No demanem uns Serveis Socials a la Mancomunitat de La Baronia, justs i adequades al nostre pes de població i contribució als pressupostos La Llar del Jove seguisca tancat i sense donar un ús participatiu als nostres joves.

A la Coalició Compromís compartim una nova manera de fer política. Junts podem aconse-guir els canvis que la nostra societat necessita per fer-la més lliure, més justa i més solidà-ria. I és el nostre desig treballar, des de baix cap a dalt, partint de la nostra gent i de les se-ues aspiracions. Per això, et convidem a avançar amb nosaltres. A progressar junts. Vos invitem a promoure un canvi junts. Coalició Compromís està encapçalada pel BLOC, INICIATIVA i VERDS i per moltes altres persones i col·lectius que participen de la nostra il·lusió per regenerar la política valenciana En Gilet som un col·lectiu de dones i homes amb força i il·lusió per a regenerar la política local.